Wednesday, May 19, 2010

Diy Pomander



Selamat pagi.. (^_^) mulakan harimu dengan senyuman..

ngantuknye pagi ni.. alkisah yang aku jadi mengantuk sebab aku gigih membuat crafting..
sampai sakit jari-jari ni menggintil dawai halus tuh.. benda yang aku sibuk buat sekarang adalah untuk deco bilik pengantin aku nanti..

Aku dapat ilham dengan membaca cerita DIY deco B2B.. tanx kepada sume b2b yang DIY bilik mereka.. aku suke dengan crafting tu.. tak la susah, cume kene tekun je..

asyik mengomel je.. tak tau pulak apa yang aku buat kan.. hehe
dalam post yang lepas.. aku ada bagitau nak buat apa kan..? hehe
sila la lihat apa hasil dari orang yang tak kreatif macam aku

see yang ni dalam pembikinan.. (ni pic aku amik masa kat kampung dulu.. yang kat sini aku belum snap lagi.)





dan hasilnya.. jeng jeng jeng..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




ini lah yang mampu aku hasilkan. mak kate macam tanglung cina.. xkisahla.. yang penting.. die suruh teruskan.. jangan die suh aku stop buat benda alah ni sudah.. banyak pelaburan aku.. huhu
(taula harga die ciput je.. tapi nak mencari kertas crepe paper kat kampung jenuh tuh..)

masa aku buat ni.. baru aku tahu yang crepe paper ada banyak jenis..
ada yang tebal tapi boleh strecth n ada yang nipis..(tu memang tak boleh nak strecth la.. hehe)



gambar ending dari aku..wink wink (aku yang tudung hijau.. hehe)


No comments:

Post a Comment