Friday, July 8, 2011

INdahnya Pandangan itu

Salam petang..

tetiba terasa nak makan cempedak goreng, pisang goreng, kopok lekor goreng semua serba goreng.. haihla nafsu. camnela aku tak semangat dengan jayanya. Tapi tapela, dah ada orang yang sayang pun. hahah bukan mintak kat orang pun suruh belanja.. wekkk

Petang ni nak gerak balik kampung.. ni part sedih.






SEBAB KENE BALIK SENDIRI.. dah tak bole jadi Mem Kecik.. (perkataan kecik kene letak, motivasi untuk selim)

ni ada lagi kes sedih, malam tadi terlupa nak matikan lampu Kete... tup tup pagi tadi alarm da weak, hoooooo bukak kete guna alarm tak mau, buka guna manual (kunci), pastu kereta tak mau hidup, dah la sejam duk godek-godek tekan reset button menda ntah.. last telefon ofismate, ,mintak tolong jump dari kete lain.. berjasa besar mereka sebab dapat hidupkan balik, dan dapat pergi kerja macam biasa walaupun lewat sangat-sangat... tapi aku ad excuse eh..


Dan hari ni rasa macam hepi sikit jer.. sebab hari ni aku terasa cantekkk (cantekk la sangat, pff perasan!)














CoMel tak saya harini.. hohohoo
bangga kejap mata saya nampak BESAR!!!!









lepastu aku terasa berbunga-bunga...








santapla mata ku dengan bunga-bunga cinta (wekkkkkkkkkkk)
http://www.emocutez.com







nO kOMEn!!







aku beli dekat SINI.. best sebab dia tengah buat promotion.. MURAH!!!
dah nak balik.. bye jumpe lagi isnin yo..http://www.emocutez.com

2 comments: