Tuesday, October 18, 2011

APA NI?? apa ni??

Assalamualaikum dan selamat pagi selasa uols..



Berabad berkurun aku nak update pape nak update kat sini..
macam biasala benda nak dicerita ada.. tapi aku malas nak transfer pic dalam phone ke pc, pstu edit bagai, pastu nak tunggu line internet yang lembab bak sipot krohh krooohhh.. aihhh lame-lame aku fadeup, bile da fadeup, semangat tu hilang, idea terus hilang ditelan oleh masa.. lepastu tenung jela fesbuk lelame.. wlpun perkara yang dorg hapdate tu perkara yang sama.. klise giler.. ahh strees lagi..

nak update blog gune henpon xbes.. skrin kecik, lepastu tu aku ni bangsa lembab nak menaip kat touchscreen tu.. kejap2 typing error, kau bayangkan kalau 100 patah perkataan tu, lebih kurang 50% jadi typing error.. kau tension x? kalau aku xpayah cakap la.. memang tension giler.. fadeup je, malas nk update dah.. tidor lebih baik.. xpun bancuh kopi 3in1.. biar segar bijik mata tgk screen kecik2 ni..

konon nak update kat upis sebab dia ada keypad kalau kite taip yang bole dengar sampai ke kaunter (ketak ketok ketak ketuk), sbb dia kasi feel.. korang ada xfeel mcam ni?? kalau tade tape, biar aku perasan sorang2.. iols tak kesah.. (^^) pastu desktop kan besar.. so senang la bagi aku yang rabon ayam ni tengok puas-puas.. apa yang aku tapi kat draft post. TAPI.. AKU RASA SEMINGGU AKU RASA MALANG.. internet pulak problem.. haduh, cam mati kutu pulak aku biler tade internet.. (orang da biasa dengan internet ni, kalau tade dia macam penagih..-aku punye pemikiran-) aku tak bole dengar lagu yang same berulang, lagi2 kalau lagu tu aku rasa da bosan.. mau hati aku macam serba tak kena je.. lepastu kerja pon strees.. (aku ni bangsa cepat stress kut, sume menda nak stress hummph)

Bila ada internet ni aku suke pasang radio yang bole gune on9, upis iols tade radio, lepastu giler ke nak pasang lagu kuat2, da la blik aku dekat dengan kaunter pelanggan, karang orang luar datang ingat ni kedai runcit pulak pasang lagu bagai nak rakkk..

SO DENGAN BANGGANYA AKU NAK BAGITAU, INTERNET UPIS AKU DA OK!!! LEPASTU DENGAN BANGGA NYE AKU POST BUAT SEKIAN KALI...

HAHAHAHAHAHAHA





OK ... iols nak sambung kerja #TDDMKA T___T

4 comments:

  1. untungla dapat jgak berfb bagai.... kirim salam kat org2 fb wahhahahhahhaha

    ReplyDelete
  2. haha fb pon ak tgk cam semakk je. xpaham la, mne satu recent mne satu top.. pstu ulang2..
    bosan kot.. hahaha
    yela.. karang aku kem salam kt org2 fb yea.. hehe

    ReplyDelete
  3. wahahahaha.. mcam2 kan? ak on9 semalam by pc bru tau mmg btol2 semak... tah pape tah...mish u dib..muah.. XoXo

    ReplyDelete
  4. wow pc bru.. pstu ble ko nk ke sini?? xsaba da ni.. hehehe
    mish u 2.. ngeee..
    lau dlu kt fb, rancak betol kte menyembang skg ni, ntah ble.. seha on9 time rehat ngn pas 4.30.. ak plak time rehat..tido. hurmm

    ReplyDelete