Tuesday, February 14, 2012

Bila Tengok Orang Lain.. Aku MenyamPah Giler..

Selamat Pagi u0ls..

Ini entry cari pasal


bila aku blogwalking aku rasa menyampah tengok blog orang lain..
aku rasa cam.. heeee apasal dorang ni..

eh sekarang ni trend camni ke?? (nada cemburu tahap extreme)

aku tak bole la, aku suke blogwalking tapi bile dapat blog yang aku ase cam.. nak pegi jumpe owner blog then nak maki-maki. eh, pasal apa nak maki orang yang aku tak kenal lagi innocent..

ini berlaku sebab kebanyakan blog dorang cantik giler hokeh.. Mak jeloz uols.. JELOZ.. sebOt la betul-betul... J to d E to d L to d O to de Z.. ITs Jeloz.. hewhewhew

oleh kerana aku Lembab dan Gonjeng dalam hal edit yang menggunakan html tu.. so aku pasrah n giget bibir ketat2... tahan geram, tiap kali aku tengok blog aku (mesti cakap dalam hati "wat the Hekk" mcm hudus gilos). then ble google kat tenet, pastu buat cam dia suwoh.. slalu tak jadik.. Mak stress T___T


Aku sedey tengok blog sendiri.. rasa menyampah okeh.. hukss


aku tade plak member yang bijaksana dalam edit blog yang cantik tahap dewa.. huwaaa
sape yang sudi tukar background template yang comel2..sila la offerkan diri.. tapi free of charge, mak tade wet dlm acc buat mase ni.. huuuu

k bai

1 comment:

  1. haha~sengal la ko beb...aku nyer blog lg ar..aku rase dah bersawang kot..sbb dah lame x update...niat nak update tu de..tp mase mcm hampeh jer...hahah...nak cantik kan lagi ar....huhuhuhu

    ReplyDelete