Friday, September 3, 2010

My dream photoshot outdoor

Morning..
masih bertenaga walaupun tak bangun sahur.. sebab malas nak bangun
sekarang nak cerita tentang outdoor phtosht
aku nak ambil gambar banyak-banyak yang gedik dalam rumah tak boleh
yela.. ada sesetengah yang typical thingking
so ambil gambar sikit-sikit je dekat atas pelamin..

aku nak buat wedding aku macam cerita
so aku nak main kejar-kejar dengan Mr.bb
nyorok-nyorok belakang pokok
main cak-cak kat tepi pokok besar...

Idaman aku adalah pokok besar..
akan aku cuba cari pokok besar dekat resepsi aku..
tak kira..
nak pokok besar jugak...
dah macam-macam idea yang ada dalam kepala..







tapiiiiiiiiiiii
paling risau dekat Mr.bb..
dia kerja belakang tabir
dia tak berapa gemar ambil gambar syok sendiri macam aku selalu buat
ngeeee
nak suruh dia senyum pun susah.. ni lagi suruh dia buat aksi gedik-gedik macam aku selalu buat..
huuuuu

Mr.bb....
please take a class for photo expression..

aku tau.. sekarang aku agak stress
biar orang panggil aku bridezilla..
sebab aku nak kahwin sekali dalam hidup
dan aku nak yang terbaik untuk wedding aku walaupun aku tak buat grand mana...

Simple, cheap but delicious yum yum
(^_^)

sekarang ni bahan untuk photo shoot yang aku cari-cari tapi tak jumpa..


ialah...





ok tak.. hehehe


2 comments:

  1. dear...ikot pengalaman, ms sblm kawen mcm2 plan nak posing sana sini...bila dah kawen, awat aku malu nih?!!!..haaahaha

    ReplyDelete
  2. ermm sebenarnya sy pn kalau dpn cam dah terasa kaku.. huuuu segan..

    ReplyDelete