Tuesday, August 17, 2010

Cerita wekeend

Salam u ols

dah seharian aku tak blogging, semalam aku cuti
penat sangat balik dari kampung
terkejar-kejar nak settlekan semua
hari sabtu aku pergi jumpa tok kadi
sebab nak wat sesi tanya-menanya
pening jugakla nak kene settlekan...
28 Ogos 2010 aku nak kene pergi jumpa lagi tok kadi tuh
nak bawak saksi jumpa tok kadi
pastu 30 ogos 2010 aku nak g pejabat JAIS kawasan aku nak semak dengan dapatkan surat perintah Nikah (macam bes je dengar ayat surat perintah nikah.. hehe)

31 ogos 2010 aku kene jumpa lagi tok kadi nak isi borang tok kadi pulak
time tu.. en.tunang perlu datang sekali

tu plan untuk dua minggu lagi
hari ahad aku cuba jahit langsir umah aku kat sini
tapiiiiiiiiiiiiiiii
aku tak kisah kalau aku jahit tak kemas..
sebab aku memang tak reti menjahit.. (so aku tak perfect ok)
last-last mak aku pujuk untuk hantar langsir tu hantar kat rumah kawan dia
ngeeee
(padahal dari awal mak aku suruh hantar umah orang, tapi aku degil nak jahit sendiri )


so tunggu minggu depan ek.. hehe

aku nak cerita juadah aku berbuka..
tapi tak bawak kabel nak sambung phone ke pc lak..
so esok jelah aku cerita yea..
bes.. lauk2 dia..
sampai sekarang aku rasa nak makan benda tu lagi..
slurrrppp
hehehe

(mood ngah tak baik.. kemalasan dah tahap melampau)

No comments:

Post a Comment