Wednesday, August 11, 2010

Isu Semasa

Seronok tengok gubahan hantaran ex-B2B yang DIY
rasa macam bagi inspirasi je..
ada yang menggunakan bekas hantaran yang tak pernah terlintas dalam kepala atau lebih dikenali ' mana ada orang yang buat guna bekas tu... gila?'
(bukan niat nak mengkeji.. tapi... jujur aku katakan semua hasil diorang marvelous!)
5 bintang untuk ex-B2B yang DIY..
yang tempah tak kurang hebatnya...
sebab nak tempah dekat tukang gubah kene tengok hasil yang lepas-lepas.
betul tak..?

sebabnya masa aku tunang aku tempah je..
malas nak pikir panjang
tapi sekarang ni lain pulak..
aku ingat nak gubah sendiri je hantaran..
agak-agak aku boleh ke?
tapi aku nak buat memang simple sangat.
cucuk-cucuk bunga dalam bekas
letak barang kemas-kemas
pastu letak je dekat tempat letak hantaran

nasiblah..
aku dah riki-riki fresh flower dekat kampung aku
nasib baik ada, tapi takut jugak
kalau-kalau bukan gred A
aku pasrah jelah...
terima jelah yea Mr.bb..
akui je yang bakal isterimu ni nak save budget...

takpelah...
hantaran aku bagi masa nikah,
so tak ramai yang tengok...
(dasar segan nak tunjuk hasilnya yang bakal nampak hodoh)

Sekian...

korang macam mana? ok tak kalau aku just DIY je..
ke nak tempah..
pening ni....

No comments:

Post a Comment