Tuesday, August 10, 2010

Muh hunny sugar plum pluffy

semalam baby aku buat hal..
aduh.. tak pasal-pasal kene mop lantai satu umah..
tapi 2 hari lepas, tak tahu lah kenapa dengan dia..
dari pagi sampai ke pagi esoknya dok mengiyau je..
tension gilos..
Dah sampai tahap gatal die, pantang dipegang badan dia
habis vibrat satu badan.. ahahahha
pastu duk tonggek2 kan b****t
paling tension bila gesek-gesek kan b****t kat aku...

first time bela baby girl..
so aku dah cuak, siap call big brother lagi..
tanya apa pasal jadi macam ni...
suara nak mengawan dia punyalah kuat..
risau je kalau jiran aku marah...
aduh...
nak letak kat kampung aku tak nak...
sayang gila aku ngan dia...

dah anggap macam anak dah...
dia lah tempat aku ketawa bila aku sedih..
geli hati bila tengok aksi lincah dia...
yang penting
aku amat amat sayang kat dia....

sampai masa aku terpaksa menahan dia dari pregnant..
sebab aku tak dapat nak bela kucing yang banyak...
maaf kan aku sayang...
tapi ini untuk kebaikan mu..
(just suntik je... tak buat apa-apa pun)
harap kalian tidak marah padaku...
( - _ - )


my sugar plum (chomel)

mumy sentiasa sayang kamu..
nakal-nakal kamu mumy tetap sabar..
kerana kamu permata hatiku..

4 comments:

  1. owhh..tidak!!!

    p/s : saya x kawan dgn kucin

    ReplyDelete
  2. kenapa terkejut? ngeeee

    tak kawan ngn kucin sebab akak dah ada hubby terchenta.. ekekeke

    (^_^)

    ReplyDelete
  3. suke kucin jugak...!!! umah i duLu ade 13 hekor taw.. dari nenek moyang die..sampai ker cicit die..siyes.. pas tu tak ley tahan sebab asik beranak2 jer..nak buang memang terase sayang..sebab dah bele dari kecik.. so.. jaLan paling elok.. anak cucu sumer i 'kasi' kan.. sebab pernah enjet..tapi ade yang tak kesan... so..beranak lagi 6 hekor..adoyai... ~ngeeee
    eerr..sekarang dah tinggal 3 hekor jer.. :)

    ReplyDelete
  4. owh.. hbis tu nak buat apa kalau enject takde kesan.. errr takutla..
    siyes.. memang sy xnk kasi dia beranak.. tak mampu nak bela ramai2 lagipun duk kuarters, takut jiran2 marah.. lagi satu kat kawasan tu memang tak benarkan bela haiwan.. sy bela sorok2.. ahahhahaa
    yela.. obses ngn kucin sgt.. kekeke

    ReplyDelete