Wednesday, October 6, 2010

Apa KeS

sejak-sejak lepas majlis nikah ni
badan ni asyik tak sedap je
dah 3 hari aku rasa tak sihat. dah lah minggu ni majlis resepsi aku & minggu depan pulak majlis bertandang..

Mula-mula aku kene selsema
semalam demam datang pulak
hari ni.... kepala aku pening gila..
rasa macam di awang-awangan...

Belum majlis dah nak tumbang... apa kessss
huuuuuu
seyes ni aku memang tengah tak sihat..
soluble aku dah telan..
Panadol je aku belum telan lagi...


Nak sihat sebelum hari ahad ni... seDIHnya!!!










p/s : petang ni meeting tapi tak tahulah kalau aku dapat catat minit dengan baik... kepala tengah ting tong... hmmmmmmmm

6 comments:

  1. hehe~penangan pengantin baru la katekan...ntah2 da ade baby tak.....?

    ReplyDelete
  2. Cian nyer die...anggap la ini dugaan dr Allah yer..Insya'allah...di doakan akan sihat sebelum ahad nie ok..Smile...=)

    ReplyDelete
  3. ciannye dia..
    mkn ubat ea kalo perlu..take care =)

    ReplyDelete
  4. sabar ek dieba..kina da link blog dieba..kina bubuh nama dieba bleh?kl rse nk tukar bgtau ok..

    ReplyDelete
  5. amir : itulah.. sdih tau.. huhu

    sukasih : humm ok.. sabar jelah.. :)

    khumaera : dah makan dah.. tp tak sembuh jugak

    kina : boleh je.. tak kisah.. hehe lg npk mesra

    lydia : tand dear.. :)

    ReplyDelete