Wednesday, October 20, 2010

Sad news

Banyak sangat aku nak ceritakan dekat korang perihal aku sebelum hari majlis pernikahan dengan majlis resepsi aku.. banyak gambar aku nak upload..
tapi.. semua hilang..

Kejadian ni berlaku waktu aku nak berarak ke pengantin lelaki, aku simpan phone aku dalam almari. memang dah kelam kabut dah waktu tu. tak sempat nak letak dekat tempat yang lebih secure (bilik mak aku).

Bila aku dah balik dari outdoor photoshoot. tengok phone dah tak ada.
gelabah tak tentu pasal, air mata jangan cakap lah, bercucuran dia mengalir..

sedihnya... phone tu hantaran punya phone....
baru seminggu jadi barang hantaran..
dah lesap...

gambar preparation sebelum wedd semua ada dalam tu....



Nak gambar dalam phone balik.. now contact number semua orang dah takde..

esok lepas kejadian, aku pergi ke cawangan Celcom tuk beli sim baru tapi masih pakai nombor lama, sebabnya semua orang tau nombor lama aku. Lepas tu tak pasal2 kene beli phone baru.. walaupun tak seperti phone lama aku..
aku redha (redha dalam kesayuan)

P/s : nak upload gambar wedd tapi kat dalam netbook... lain kali la aku upload..

2 comments:

  1. Bersabar la wahai kwn ku..anggap saje ini dugaan mu di ari bahagiamu..Insya'allah...segala nyer de hikmahnyer...

    ReplyDelete
  2. diba sedihny... em klo aku pn mst nangis loo.. knangan yg bkn leh dpt selalu.. sba ye... :)

    ReplyDelete