Monday, October 25, 2010

Separuh Hatiku pergi

Macam lagu jiwang plak.. kekeke
Hari sabtu n ahad lepas aku dapat menghabiskan waktu cuti ku dengan husben tercinta.. tak pergi mana-mana pun.. cume hari jumaat malam tu aku masakkan bihun tomyam. sori yea. gambar takde.. sebab, bila nak ambik gambar.. tomyam dah habis aku nelan.. yummmm sedap (puji diri sendiri masak) hehehe tapiiiiiiiiiiiiiiii ingat takde orang lain puji ke.. hsemte aku ngan husben aku puji gak taw... hahaha jangan jelez...

Mula-mula ingat nak berjalan-jalan, tapi akibat kemalasan aku ngn husben ku... kitorang duk je umah tuk dua hari berturut-turut.. korang leh tahan tak kalau wekeend tak g memana.. kitorang memang takde mud nak pergi berjimba. hahaha aku masakla apa yang patut... tuk bekpes hari ahad aku masakkan mee goreng.. husben aku kata rasa ok.. tapi aku rasa macam kurang je... ntah ap yang tak kene ngan aku pun ak tak taw.. huuhuuuu

Seharian duk nengok tv... last2 tv tengok kitorang.. hahaha petang sabtu tu, aku teringin nak makan aiskirm tupware dengan roti.. dan dan tu jugak kitorang cari kt kedai Presint 8.. akhirnya dapat gak aku melepaskan hajat di hati.. yeahhhhhh

Tapi hari ni sayu giler... sebabnya husben dah balik sana... huwaaa...
dah duk layan perasaan sorang2.. hurmmmm
Bubye b... jaga diri bek2..
I already miss u on 8.00 am after sending u home...
sob sob sob....


tak saba nak tunggu wekeend ni...
balik kampung... 2gether wif hubby...
see u mom.... n my truly luvly heart hubby....
mmuuaxxx...


ni entry jiwang... hahaha

2 comments:

  1. ehem ehem. nak tomyam jugak boleh ? :P

    ReplyDelete
  2. ko kan dah makan.. hehehehee poyo je sid..

    ReplyDelete