Tuesday, December 21, 2010

Day 02 # Nama Blog

Masa mule2 aku nak cipta hakmilik blog ni.. aku jenuh ak fikir apa yang sesuai untuk aku letak..
macam2 aku reka.. last2 aku letak yang ni...

sebelum ni aku letak nama blog aku CERITA CINTA IMPIAN KU... aku letak nama ni sebab, impian aku adalah untuk berkongsi kisah aku wat preparation bagai tuk wedding aku...



Tapi lepas kahwin takkan aku nak letak lagi header tu... sebabnya aku akan cerita berkisarkan hari2 yang aku lalui, pengetahuan yang aku nak kongsi...

so dengan tu... aku letak nama baru aku... STORY OF LITTLE PETITE LADY..


mesti korang nak tau nape aku letak "Little Petite Lady" kan kan kan... sebabnya.. aku ni kecik je orangnya, cume makin melebar jela.. hahaha nak tinggi lagi da tak boleh da, limit da sampai ok.. hahahaha Blog ni semua berkisar tentang diri aku dan orang yang aku rasa aku nak cerita..

Dah siap... hahahah sok wat tuk hari ketiga pulak..

2 comments:

  1. ooo gitu ea. a'ah mmg patut pun tukar kan :) pape pun..unik name tuh :) ailikee

    ReplyDelete
  2. Redbloodsnow : tanx 4 like it kak zie.. :)

    ReplyDelete