Monday, September 19, 2011

Bridesmaid, FlowerGurlz.... Grooming

Assalamualaikum wbt...
Pagi ISnin..



Hari ni agak disaster kut, sebab perot asyik memulas jerk.. bile jumpe Dr.TAn, tade plak dia nak berkerjasama.. Penat bertapa jela.. Hurmm
Lepastu transfer pic dalam Phone ke PC, tapi hampeh xbole rotate. last-last upload pic kat FB dulu, lepastu download, then rotate.. adoi.. cam tade keje je nak buat camtu.. letih okeh.

Pagi tadi kaki ku krem giler2, paling kuat krem belah kiri, mana taknye 3hari berturut2 aku banyak berdiri.. tapi walaupun aku sakit2 badan, aku rasa puas hati sebab dapat tolong semampu yang bole untuk wedding sis in law.. (^^)


Untuk wedding ni aku tolong groomingkan sis in law aku yang jadi bridesmaid.. tapi aku bab makeup jela.. bab rambut aku tak pandai.. lagi satu aku tak cukur kening dia, aku just samarkan dan rapikan guna pencil concealer..



meh aku tunjuk hasilnye.. (^^),



aku tau aku tak pro kan, so aku cume bole buat mana yang aku mampu..






ni muka tuan punye blog, gambar tak jadi,
muka aku harusla aku y makeup sendiri ye dak.. hehe




bridesmaid sebelum di grooming..





after : ni untuk majlis persandingan



after : ni untuk majlis bertandang ke rumah lelaki




ni flower gurlz, bayangkan 7 orang semuanya aku kene touchup dalam 2jam cmtu la.. mne la tulang belakang n kaki aku tak krem.. T____T
aku buat ala-ala barbie (aku tau tak jadi.. tu je yang aku mampu)



ni pulak sis in law aku.. makeup xbrapa nmpk sgt.. huuu sbb camera phone..

1 comment: