Monday, September 26, 2011

Sampai TAk terUngkap dengan Kata-Kata

Alhamdulillah Syukur ke hadrat Ilahi..

lepas macam-macam yang aku harungi dalam tempoh ni, banyak sangat yang aku rasa kurang.. terutamanya dalam diri aku... teringin nak jadi macam SuperWoman..
tapi aku tak mampu, balik kerja je terasa letih satu badan, kadang-kadang sedih bila tak dapat sediakan ruang selesa buat En.Hubby.. Kadang-kadang terasa khilaf sebab tak dapat sediakan makanan yang istimewa buat santapan dia.. aku bukannye pandai masak sangat pun, jenis masak simple2 aku tau la.. En.Hubby selalu kata tak kisah, tapi aku sendiri rasa bersalah..

Da nak dekat setahon baru dapat duduk sama dengan En.Hubby... tapi dia sekarang lagi bizi dari selalo.. banyak program dekat tempat kerja dia, so aku kenela berkorban. walaupun dalam hati berat sangat nak bagi dia buat kerja sampai lewat malam.. sekali lagi alhamdulillah rezeki datang, takkan nak tegah dari menambah rezeki kan?




Bulan ni syukur sangat-sangat.. sebab genaplah SETAHUN usia perkahwinan kami.. walaupun kami tak sambut, tapi dengan adanya dia di sisi, itu cukup memadai buat aku. Bulan ni jugak ada rezeki lebih.. (^^)

En.Hubby da bagi hadiah awal-awal.. walaupun bukan seperti yang aku harapkan.. ia lebih dari aku jangkakan... Syukur sangat.. Terima kasih En.Hubby (^^)
Maaf sebab tade hadiah nak bagi kat B.. (T__T)



No Words can Describe how I appreciate This (^^)

No comments:

Post a Comment