Thursday, March 17, 2011

I ThiNk........ PRegNant!!!

Selamat petang..

Dah berapa hari tak update blog, mesti korang menyampah bila tengok list je tajuk yang sama, tengok review je tajuk yang sama... maaf yea, tiada keizinan oleh waktu.. :) Dalam seminggu ni macam pelik sikit, sebab.... aktiviti dah jadi bukan kebiasaan.

Dulu aktif je, pantang di cabar laju je langkahnya, tapi minggu ni bila dia acah-acah sekejap je berlari-lari anak, selebihnya banyak duduk sambil termengah-mengah.. badan pun makin berisi, terutama sekali bahagian perut, memang jelas sangat, lepastu.. ermm dekat Br****** pun dah nampak lain. maaf yea kalau aku guna perkataan macam tu,

Lepastu sekarang ni memang cepat sensitif, kejap-kejap minta dibelai dimanja.. adui.. ngada-ngada betul.. tapi sabar.................. kalau bab makan tak payah cakaplah, memang juara, cepat je dah licin bekas tu.. nak air pun memilih, susah-susah..


























































tapi bukan aku yang pregnant... hehehe
si tembam keshayangan aku la macam pregnant.. lepas aku bawak dia balik kampung dan kebetulan dia macam kawin dengan kucing mak aku, terus dia da tak buat bunyi kucing gatal sampai sekarang... dan perut dah besar, bila kita sentuh perut dia, mesti dia marah... garang tau sekarang ni, semalam tengah aku duduk depan tv, dia elok masuk dalam laci terbukak kabinet tv, dia kuis-kuis buku yang ada kat situ... eeee... risau ni..
kalau betullah dia bunting.. macammana? dan aku takkan ada kat rumah untuk masa yang panjang.. kalau dia terberanak waktu aku takde, sape nak bersihkan tempat dia beranak tu.. haih la...



risaunya nak tinggalkan busyuk chomel sekor ni... auuuu



shayang dia...





ceh.. tunjuk la tu, yang dia tu cun melecun..
gigit kang.. aummmm!!



sekian...................






p/s : aku berkemungkinan tak update blog untuk tempoh 2 minggu mulai 19 mac.. TQ (^^)

No comments:

Post a Comment