Wednesday, June 1, 2011

Hot ke Kamu!!

Salam...

terajin pulak update blog petang lepas lunch.. tengah menahan senak kekeyangan. Hari ni ada orang belanja sebab tolong dia pagi tadi.
aku malu sesangat, aku tolong ikhlas tawu, tak mintak apa-apa balasan pun. tetiba masa lunch tadi pegawai tu singgah kat blik ofis aku, dia tanya nak makan apa, ak ingat dia nak tolong belikan then aku bayar, so on aku mintak bubur nasi.. (tu jelah makanan paling sedap untuk orang sakit macam aku). pastu diorang bagi n kata kat aku takyah bayar.. orang lanje... hummm alhamdulillah rezeki..

Lepastu aku sedih.. semangat oh nak selimkan badan. hari ni je aku da makan roti ngn nasi.. huuu petang karang makan bahulu je kut (saja nak kenekan En.Hubby sebab dia sayang giler dengan bahulu yang kitorang baru beli.. sedap sangat, luar rangup dalam lembuttttttt)

Aku suka tengok perempuan yang ada curve.. rasanya diorang kalau pakai apa-apa pun cantekkkk sangat... jelesnya!!
OPS MAAF YEA SAYA BUKAN LESSIE TAWU!!

http://www.emocutez.com

kalau la lepas selim melim boleh bercurve macam mereka kan bessssssssssssssssssss.. hahahah




http://www.emocutez.com









Tahnee Australia next top model cycle 5




Kim Kardashian yang sangat HOT


Sexy n Hot Wifey Beyonce..

No comments:

Post a Comment