Thursday, June 2, 2011

KAU MEMANG HEBAT!! (PERLI..)

Salam...

wahhhhhhhhhhhh budak ni memang hebat.. berani pulak tu. tapi yang jadi herannya bila hebat dan berani dia langsung tak bertempat.. masa blogwalking tadi, memang tergamam jugakla bila baca dari blogger lain kisah budak ni. masa umur aku sebaya dia satu benda apa pun aku tatau. yea....... mesti korang nak cakap zaman dah berubah dan pemikiran pun dah lain, aku akui..dan aku tak sangkal pun kenyataan tu. tapi kita sebagai orang yang semakin meningkat umurnya why not sekali sekala nasihatkan dekat diorang. Bagi aku, dia masih mentah dalam semua hal ni, dan remaja memang sinonim dengan perkataan ingin mencuba.. tapi agak-agak dia pernah tak terfikir apa hadiah paling bermakna bagi seseorang wanita yang akan berkahwin? sudah tentu mahkota yang belum dinodai mana-mana lelaki lain.

aku bukan wanita yang solehah... tapi aku punya hak untuk bercakap tentang perbuatan tu memang salah. Kau kalau duduk dekat arab saudi memang dah kene rejam dah. kat sini je tak boleh buat, sebab sini tak amalkan konsep rejam tu. cume boleh disabitkan sebagai kes rogol walaupun kau rela...


seriously memang aku marah... kau tak payahla nak bukak pekung kau tu.. heran dan sangat heran... kau tak malu ke? ko suke eh orang panggil ko bohsia. agak-agak lelaki yang baik nak kat ko ke? setakat buat kawan boleh kut, tapi nak jadi isteri mungkin takkkkkkkkkkkkk la..

fikirla balik apa yang kau dah buat pada diri kau. tolonglah dik, kalau taknak fikir tentang mak ayah. fikirklah tentang kehidupan kau yang akan datang. bila da sekali ko terjebak. orang anggap kau ni senang je untuk di bawak ****... lepastu kau akan diibarat habis madu sepah dibuang...



SO PHATETIC



http://www.emocutez.com

READ IF thIS U WANNA KNOW

1 comment: