Thursday, July 15, 2010

iM Back!

Dah seminggu blog ni tak berhupdate..
rindu nak bace blog orang lain..
rindu bile kita jalan dekat blog orang lain ada tulis senarai kita dah update berapa jam atau minit..
dasar poyos.. ihihihihi

Minggu lepas tak dapat nak update sebab buzy sangat..
nak bukak pun tak dapat.
3 hari lepas pulak aku pergi Melaka..
Kursus.... sob sob sob..
ada banyak benda aku nak cerita ahahaha

kita mulakan dengan jalan-jalan wif Mr.bb


buat henna kat pasar malam simple kan..
hehehe


fitting baju untuk sebelah aku..


comel tak?.. aku tunjuk kerusi sanding aku jelah ek..
baju aku.... tengah confius nak buat design baru atau pakai yang sedia ada..
hurmmmmm


lepas tu hari yang sama aku pergi kenduri classmate aku..


posing dulu sebelum sampai...


suke sangat tengok jari Mr.bb.. macam pompuan.. ahahaha
cincin tu aku punye.. saje suruh die pakai.. ngeee



aku je berposing yang lain tak prepare pun..


time ni aku salam nak balik..
Tahniah Uyun n Ghani semoga korang berdua berbahagia selalu.. (^_^)


3 hari kat sana aku sempat pergi kat Menara Taming sari..


Tengah cuak nak naik tapi still gedik nak berposing..

nanti aku update DIY bunga penanggah aku yea...
hehehehe

No comments:

Post a Comment