Monday, July 5, 2010

Marathon wekeen story

Afternoon ladies..
aku tahu.. ramai yang monday blues..
bahahaha aku pun sama.. cuma aku ada semangat sikit lagi..
Tak tahu nak buat tajuk apa.. then banyak benda aku nak cerita..
hehehehe

Mulakan dengan hari Jumaat...
malam Mr.bb datang.. die nak tumpang kereta kat umah aku...
sebab dia nak pergi family day.. so malam tu sempatla pergi dating-dating kejap..


takde motif..


tak tahu la bile dia nak cerah balik.. (--")


Saje nak amik gambar macam ni...


yeay... Mr.bb bagi mr.blue.. harusla sebab kitorang pengguna setia celcom..
cits.. promot tak hingat..


Hari Sabtu n ahad..

Sabtu pagi.. dah tentu waktu aku bermalas-malasan...
petang tu pergi KURSUS KAHWIN.. ye kawan-kawan..
kursus kahwin.. tak pergi tak boleh kahwin.. hehehehe
Tapi ya ampun... tak tahu la berapa kali aku menguap...
apa tak nya.. duduk berjam-jam.. sakit pinggang tu.. sigh..
kat sini tak amik gambar.. takut.. heheheh
Tapi kepada B2B yang nak kursus kat putrajaya.. bolehla
pergi ke sini... Kat Presint 9...

malam pulak pergi nengok wayang..

Backup Plan (berhuhaha dengan member ofis)


Ahad..

Satu hari Kursus...~~(-_-)~~

Lepas habis kursus Mr.bb pick up. Waktu pickup tu..
sedih.. ada gaduh-gaduh manja gitu.. sob sob...
Tapi minta dia pujuk balik dengan pow Big Apple..
ermmm sedap... da lama tak makan...


time ni donut tinggal dua je.. yang lain dalam perut. hahaha

pastu tak puas lagi.. pow novel pulak..

die belanja untuk satu novel je tau..
yang lain duit sendiri..


ha... hambik kau, 3 sekali aku rembat..
ye ye aku tau.. 2 novel tu cerita lama..

tapi paling penting hepi sangat sebab dah settle satu kerja..
sekarang ni nak nak buat HIV test dan amik borang nikah...
Kene siapkan bulan ni jugak...
bulan 8 mesti dah siap..
fuh fuh fuh...
boleh kut... sigh...

No comments:

Post a Comment