Thursday, July 1, 2010

Cute dress..

Time wedding aku semestinya ada flower girl...
nak jugak dak kenit jalan kat depan..
tabur-tabur bunga..
sipu-sipu malu.. ehehehe

So nasib la baik aku ada anak buah perempuan..
even sorang.. yang penting die kecik lagi..
umur dalam 2 tahun gitu.. hehehe
suke tengok die..
Comel je.. manja lak tu..

Ok stop n skip..
kita cerita apa yang aku beli untuk Wedding aku..
tak banyak pun.. sikit-sikit je..

ni semestinya penjagaan kulit aku..


aku beli warna 02 creamy pink
(kat bibir aku macam tak pakai lipstik)


aku boleh pakai ni.. sebab kulit aku sensitif




magazine tu memang wajib dibeli setiap bulan...
baju kat dalam tu semua cantik-cantik belaka.. (^_^)


dan... inilah baju tuk flower girl..



snap sikit je.. kalau semua tak suprise la nanti.. hehe

masa kat dalam butik Anakku, Alamanda.. terserempak ngan Shamsul ghau ghau..
time tu die ngah carikan baju sut tuxedo tuk anak die..
comel je tengok anak die..
tak tegur pun.. buat-buat tak nampak die ada kat situ..
sebab, kalau aku tenung die karang.. nampak macam jakun la pulak..
curi-curi pandang je.. ahahaha
(macam secret admire lak ---bluwekk )

No comments:

Post a Comment