Thursday, July 22, 2010

Jalan-Jalan Cari ?????????

Morning..
mata aku hari macam berat je..
padahal tido cukup, tapi entahlah.. still rasa berat dengan kepala pening..
kenapa.......?
hurmm, semalam lepas balik kerja, aku lepak depan tv layan cerita ILUSI
best jugak lah.. ekeke

Lepas je membe aku masuk umah,
terus aku usulkan cadangan yang tiba-tiba muncul (boleh?)
hehehehe
aku ajak pergi JJ equine..

Mana taknya, hati aku ni memberontak nak cari cadar...
tuh yang datang idea nak keluar.. hehehehe
Keluar lepas magrib, sampai dalam jam 8.30 malam..
so kitorang ada masa dalam 1 jam lebih nak pergi Pusing 1 JJ..
hehehehehehe
Bila sampai aduh.... rambang mata, semua nak..
tapi........... tahan je...
kena lah fokus dekat benda yang aku niat nak cari...

sigggggggghhhhh... geram bila tengok sale sana sini...
eeeeeeeeeeee.....
naaaaaaaakkkkkkkkkkk....
nak shopping semua.. tapi tak boleh..
budget hanya untuk barang kahwin..
fuh fuh fuh... sabar sesangat...

Finally aku dapat jugak cadar yang aku cari..
even bukan offwhite.. tapi bolehlah..
aku takdelah cerewet mana..
pastu aku beli bantal extra untuk jadi hiasan atas katil.. boleh?
hehehe
Masa cari bantal hiasan memang frust..
sebab warna merah tak banyak...
design yang cantik tak de lah pulak warna merah..
yang huduh-huduh belaka je warna merah...
tapi dapatlah jugak jenis yang aku nak..
sebabbbnya... aku beli bantal kosong..
sarung aku beli lain

sebelum balik, dah tentulah perut perlu diisi.
penatkan jalan satu Jusco, ekekekee
padahal waktu tu aku still kenyang.
habisnya makanan aku tak luak pun..
makan ciput-ciput. saje gedix.
orang lain nak makan, aku pun nak makan jugak..
tapi tak habis..
(marah kat diri sendiri sebab diet semalam fail!!!)

aku malas nak upload gambar cadar dengan bantal yang aku beli...
tunggu lepas aku kahwin ek...
baru suprise sikit..
hehehehe

Yang penting aku lega sangat bila dah dapat cari apa yang aku nak...
suuuuuuuuuukkkkkkkkkeeeeee...!!!
heheheh
(^_^)

No comments:

Post a Comment