Tuesday, July 20, 2010

Mayday! Mayday! Duit Mas Kahwin

Ada sesetengah penantin deco biasa-biasa duit mas kawin diorang..
Ada yang gubah..
gubahan pulak ada banyak jenis..

Yang sebenarnya aku bermukadimah ni...
aku nak tanya ..
ada sesiapa yang tahu buat duit mas kahwin jadi
hand bouquet of roses tak???????




aku ulang yea..
Bouquet of roses...
aku nak gubah duit mas kahwin aku


jadi bunga roses..
then cantum-cantum jadi sejambak..


konon-konon Mr.bb bagi bunga ros la...
(teringin sebab dia tak pernah bagi sejambak bunga ros!!!!!!!)

Sape-Sape tahu DIY die tak???
nak tutorial die...
huuuuu.....
please share wif me...

2 comments:

  1. http://amirul-syafique.blogspot.com/search/label/gubahan%20hantaran%20mas%20kahwin

    cube awk tgk kt website nie...ader tnjk cara2 dia...=)

    sekadar membantu....=)

    ~yana~

    ReplyDelete
  2. Tanx yana..
    nanti saya tengok. tanx a lot.. :)

    ReplyDelete