Wednesday, February 9, 2011

Hari ni hari kau... Esok lusa bakal hari kami

Hari ni aku dapat khabar berita yang sangat memilukan hati dan perasaan... ak sedih kenapa manusia ni penuh dengan hasad dengki, kalau tak suke janganlah sampai menganiaya orang lain... Orang yang membuatnya takkan rasa apa2, tapi orang yang menanggungnya hanya Tuhan je yang tahu, betapa seksanya dugaan ni... w/pun hari2 aku lalui dengan muka plastik cam tade pape masalah, tapi hati ni rasa pilu je.. baru nak settlekan satu masalah, datang lagi masalah lain.. Salah ke aku nak gembira bersama dengan orang yang aku sayang??? kenapa perlu menyakiti hati aku ni dengan menyeksa orang yang aku sayang??? Cube kalau kau di tempat aku dan dia.... baru kau tahu betapa tingginye langit dan bumi..


Setiap perbuatan kau pada kami akan ada balasannya.. tapi bukan kami yang membalasnye... Allah yang akan membalas setiap perbuatan kau yang menginaya orang2 tak bersalah, kami akan sabar menanti, menanti pembalasan kau yang tak berhati perut...




Sekarang baru satu yang Tuhan dah balas.. nanti akan ada lagi.. Kerana kau jugaklah kami tak dapat bersama seperti pasangan lain... Aku dan dia takkan buat perkara syirik untuk membalas setiap perkara keji yang kau lakukan.. tapi kami akan sentiasa berdoa agar orang yang menginaya kami rasa seperti mana kami rasakan sekarang...

2 comments:

  1. sabar la nurul...orang mcm tu mmg sampah dalam masyarakat melayu, parasit yang merosakkan...

    ReplyDelete
  2. Sabar jela y kte mampu buat... kte bukan sesapa y boleh bertindak sesuka hati, doa dan sabar jela jadi teman kte utk harungi semua ni..

    :(

    ReplyDelete