Tuesday, February 8, 2011

Merepek Meraban yang Ada Isi, tapi bukan isi tuttttt....

Beruntung aku dapat keje kat sini.. sebab, tak payah susah2 nak amik cuti rehat lama-lama.. Orang negeri lain jangan jeloz k.. hehehehe cuti seminggu yang lepas takde pergi memana pun, balik kampung belah aku dengan balik belah En.Hubby muchuk demok.. (demok2 pun ailabyu banyak2). cakap pasal demok, lepas kawin ni kitorang cam bersaing pulak, aku membulat dia pun ikut sama membulat, tapi paling penting dia banyak bulat kat peyot.. gebu....... leh lenyek2 perut dia tiap kali nak baring atas badan dia.. takde bantal pun tak kisah, hihihi ^_^
Sekarang ni kitorang berazam nak sama2 berdiet, hohoho yang jadi isunye.. tiap kali En.Hubby ad je kene makan nasi.. ermmm camnelah nak diet.. cube cakap? eh tak.. cube korang comment. :)

Dah2 cukup-cukup citer perkembangan yang tak terancang kami ni. sekarang ni aku nak cerita pasal weekend lepas, bunyi cam banyak je benda excited aku buat kan.. padahal tak.. haram.. duduk umah mak sendiri n mak mentua asyik makan, tido, guling2 sambil tengok tv.. kat belah aku takdelah nak dating bagai.. sebabnya En.Hubby bukan kerja kat Wilayah pun, so layan la cuti sorang2 kat umah sambil bergosip dengan Ibu terchenta.. pastu siap wat kan kek batik tuk mak aku.. JANGAN TAK TAU.. SEKARANG AKU DA TERER WAT KEK BATIK!!!! hahaha gebang sungguh an.. ntah2 budak 5 tahun pun lagi terer dari aku, korang tengok tak cerita kat Star channel astro 711, dulu kan diorang buat Master chef US, sekarang ni kalau tak silap yang budak2 yang jadi chef, pergh diorang masak lagi terer dari aku.. hahaha

Hari Rabu baru kitorang gerak balik belah En.Hubby, sampai dah malam.. memang penatla.. sampai je, sembang2 kejap ngan PIL, mulut siap wat stok badak sumbu tu. asyik menguap je, da xtahan, ajak En.Hubby tido.. Esoknye bangun buat macam duk umah sendiri.. tak hengat yang aku duk umah mentua.. malu weh... bangun solat tido balik bangun balik kul 9..mandi..tengok2 meja dah terhidang bekpes.. (MEKASIH MAK... LUV U. HEHE) memang dasar menantu sengal kan.. korang janganlah tiru perangai aku ni.. hahahaha

Khamis tu pulak En.Hubby ajak pergi kenduri budak kelab kete dia.. ermmm layan.. tapi siap pow dia jubah 1, shawl yang cam sirip naga 1 .. (ala.. gmbar 1st entry aku hari ni la, nme selendang tu taktau.. asal cantik je aku rembat, seb baik murah hehe) memula dia nak belikan baju kurung already made, tapi aku nak jugak merasa pakai jubah.. jubah tu panjang, so aku potonglah sikit bawahnya.. almaklumla.. aku ni ketot.. hehehe tapi yang buat aku bengang.. aku tak reti potong kain dengan cantik cam orang lain.. herot berot aku buat.. last2 cam senteng sikit.. lepas2 buku lali kaki je.. mak aku duk bantai gelak siap kutuk2 tak hengat... nggguuuuu sedih aw.. pasni klu nak suh aku potong baju memang takla... nak jugak suh aku potong, korang kene bayar ganti rugi kain tu balik.. hahahah.. gambar g wedding xamik.. stok malas nak ber camwhoring... camera takde, hp pun cap ayam. so lagi la ad alasan aku malas nk amik gambar.. wakakaka

masa kat belah En.Hubby, aku ada test makeupkan SIL.. ermmmm komen?? ok kut.. huuuuuuu
malas nak puji diri sendiri lebey2... (dasar..verangan). Jumaat tade buat apa2 sangat, just tengok2 umah kitorang yang da semak dengan lalang2 yang tak diundang (ada aku bagi kad suh datang bertenggek laman umah aku k? tade kan... so korang tunggula.. next2 aku cantas korang) kunci lak lum amik kat pemaju, so takleh nak masuk tengok keadaan dalam... ikutkan hati kitorang nak je duk umah sendiri.. tapi apakan daya.. memasing takleh nak buat apa sebab kerjaya.. sedih la... umah tu tepi taman playground.. nanti kalau ada anak, petang2 leh la bawak diorang main kat taman... sambil2 joging an... ermmmm (T.T) tapela... duk jela kuarters ni...
Umah tu pun kitorang nak buat sewa....

jap iklan jap....


SESAPE YANG NAK CARI UMAH SEWA KAT TAMAN KLEBANG IPOH? END LOT, TEPI TAMAN (dekat gila, 5 langkah je da sampai).. Umah tak besar sangat.. Teres 1 tingkat.. sesuai tuk orang bujang, student atau orang yang baru kawin.. Kawasan tu da ramai yang tinggal, so takkan rasa sunyi.

maklumat terperinci :
JALAN PUTRA A/11, TAMAN KLEBANG PUTRA, CHEMOR, PERAK.
(dekat pinggir bandaraya ipoh, 15 minit ke JUSCO & TESCO,, 25 minit ke SUNWAY TAMBUN LOST WORLD dan 20 minit ke pusat bandar ipoh)

BERMINAT? RENT MONTHLY BOLEH TANYA EN. HUBBY.

BOLEH CALL EN. HUBBY (013-415 4210) (EN. RAZI)

Fuhh panjang tul iklan ni... rumah ni tade sape pernah duduk lagi... fresh meat bak kata orang..


ok sila lempang.. sebab bila aku da taip iklan kat atas ni... aku da blurr balik...

da la.. aku citer sampai sini jela....

hehehehe (^^,)

2 comments:

  1. lempang laju-laju. tapi bukan lempang hang. aku lempang omel. ahaha

    ReplyDelete
  2. hahahah lempangla lempangla...sat g.. dia tunjuk bontot tonggek dia kat ko.. wakakaka

    ReplyDelete