Wednesday, February 9, 2011

New Year New Brand

Memandangkan aku tak sempat nak wat pape bulan 1 hari tu.. so aku buat jugak hari ni..
Orang kata tahun baru nak pakai yang baru jugak... aku pun mesti nak jugak... Ingat tak jemu ke pakai benda yang sama je... Mestilah kene ubah angin citarasa yang ada kan.. tapi aku takdelah hebat mana macam orang lain.. setakat simple2 je yang mampu. Kalau ada orang nak sponsor aku terima je, hehehe.. Lagipun yang simple tu jugak yang menarik (ini bagi aku, orang lain pendapat sendiri2)...

Tema aku ada selembut angin yang menghempas pipi.. seindah langit yang terbentang luas... (stop merepekla...) erhemmmm

Benda baru yang aku maksudkan tu... hehehehe
























@














Lagi











*
BLOG ADA BAJU BARU
TEMA : BIRU CAMPUR KALER LAIN











SUKA TAK?? BLOG AKU MESTILA AKU SUKE... HEHE

No comments:

Post a Comment