Wednesday, June 30, 2010

Wekeend punye cerita

Sejak dua menjak ni selalu sangat cepat touching..
haish, tak tahulah..
sedih pun ada, terasa mengada-ngada pun ada..
kenapa la aku jadi macam ni..

Takpelah.. biarlah, nanti lama-lama aku ok kut..
ni nak cerita aku pergi melaka minggu lepas..
aku pergi sana bukan niat nak pergi holiday..
Aku kene pergi meeting.. 2 hari jugaklah kitorang meeting..

first time meeting kat luar.. hehehe (ni pengalaman aku lah..)
waktu nak balik tu.. sempatla pergi rumah mini Malaysia..
teruja sangat-sangat time tu.. yela, last aku pergi masa umur aku sepuluh tahun..

Kita layan gambar jelah yea..
Aku malas nak cerita panjang-panjang.. kita layan..


























sekian.. inilah gambar yang tak seberapa..
last gambar ni.. kitorang makan dekat umbai..
Sedap.. :)

No comments:

Post a Comment