Tuesday, June 8, 2010

Bzzzzzz

Huish banyaknyer benda yang nak kene buat
kerja kat ofis da makin menimbun..

Tadi pagi ada akak PA kat ofis ni bertanya soalan biasa kat aku

Kak M : bile kahwin?
aku :lepas raya kak.. tp sandingnye se**** lepas nikah"..
Kak M : owh...eh, kenapa tak sama hari je
aku : (dalam hati "manala tau.. klu boleh memang nak tarikh sanding jadi tarikh nikah")
aku : ermm tula request dari orang tua.. kite yang nak kahwin ikut jela..
Kak M : (die kira jari-jari..) eh... tak lama dah tu.. tak takut ke?? sume dah prepare?
aku : hehehe (~_~) ha'a tau.. tapi baru settle 40% je.. sebab majoriti orang tua yang uruskan
Kak M : lar... da nak dekat ni.. kalau akak da kene settle kan sume tu.. baju n andam mcm mne?
aku : pakej je kak.. dari nikah sampai sanding..n etc.. kire lengkapla..
kak M : bagusla.. kalau kat sini mesti mahal..
aku : tak la.. kite dapat harga kampung.. tu yang jimat kos.. hehehe
Kak M: owh... ok la akak nak masuk bilik, tanx pinjamkan puncher..
aku : ok sesame (^_^)


alkisahnye aku di interview..
time tu die nak pinjam puncher kat aku..
hehehehe

No comments:

Post a Comment