Tuesday, June 29, 2010

Emosi


Marah.... Geram!!!
mentang-mentangla aku muda.. ko sesuka hati je nak tegur aku..




ko tak fikir ke aku ni multiple worker..
ko ingat aku jaga bos goyang kaki je ke?!!
kalau aku memang sejak azali bersenang lenang.. dah lama aku pergi kt sana la..
tetiba ada panggilan masuk macam mana?
ada ko nak tolong angkat tepon tu?!!...
pahamla sikit...
dasar tua... heeee...geram betul la...

Ingat aku ni adik ko?
Yang ko nak tegur sesuka hati..
aku ada perasaan tau...
sabar-sabar aku ada hadnye...
paham tak...??

Jangan samakan aku dengan S/U yang lain...
korang sesenang hati je letak sume kerja kat aku...
ingat aku robot ape? banyak benda la aku nak kene catchup..
grrrrrrrrrrrr.....

Hei... tak sabar aku nak kua dari sini...
cepat-cepatla luluskan aku pergi...
aku dah tawar hati nak stay kt sini...

hari ni nak berkurung...
taknak tengok muka die langsung...
meluat giler..





p/s : muke aku sekarang macam cuka tambah garam... (- - ")


No comments:

Post a Comment