Monday, June 14, 2010

yeay...!! lompat tinggi-tinggi

Sonoknye..
tak tahulah kenapa aku seronok sangat..
mybe sebab aku da ada nuffnang kut..
(senyum lebar-lebar sampai nak terkoyak mulut hahaha)

dalam entry aku yang lepas ada citer pasal holiday kan..?
sebenarnya waktu tu aku ngah duk packing-packing nak balik kmpung...
hehehee
dalam masa tu teringat lak pasal honeymoon.. ahahaha
still tak bincang lagi ngn Mr.bb..
Dulu ada gak kate nak g Taman Negara..
kitorang suke bab pergi jungle tracking..
cume tak terlalu extreme.. hehehe

Tapi memandangkan honeymoon bermakna nak relakskan badan..
so... still tak tahu lagi..
kalau ikutkan naluri kewanitaanku
(eceh kasi muntah hijau dulu..bluwekk)

aku nak gi Langkawi..
sebab dalam aku dapat berjalan-jalan tengok sejarah yang ada kat sana..
boleh la aku shopping coklat banyak-banyak..
aku ni penggemar coklat yang setia...
n coklat yang sentiasa menambat hati...

drumrollz...
*
*
*
*
*
*
*


Cadburry...yeay.. ermmm sedap...

apa yang aku merepek jauh sangat ni...
sebenarnya aku nak citer psal wedding sepupu...
ermmm (>_<) .. nantila aku cerita... ayat tengah bersepah lagi...

No comments:

Post a Comment