Saturday, June 12, 2010

holiday...

Weee.. dengar je perkataan holiday mesti terkenangkan tempat yang indah
seperti pulau.. bukit bukau yang nyaman...
tempat-tempat yang menarikkan..?
heeee

alangkah indahnya bile dapat bercuti bagai macam tu...
xpe.. nanti bile aku dan Mr.bb da officially
akan ku kerjakan tuk g cuti-cuti malaysia... muahahaha

sebenarnya aku bukan minat sangat pergi pulau bagai nih..
sebab..... kulit ni ntah nape minat betul kat cahaya matahari tu..
cepatnye jadi gelap.. nak memutihkan bukannya senang...
lambat tu.. huhuhu

n 4anothermore..
aku jenis suke yang adventure n historial..
macam g jungle tracking sambil menikmati suasana nyaman hutan..

hahaha sebab kurang sikit kene matahari..
(ngada ngada kan aku nih) heeeeeeeee

actually tempat honeymoon belum terlintas lagi dalam otak aku ni...
weeee
xpe...
tunggu jela...
ehehehehe

1 comment: