Thursday, June 24, 2010

MUA




Tak tahu nak start camne...
Semalam aku dah col MUA aku.. konon-kon0nnye nak booking tarikh tuk pergi fitting baju la...
dulu aku pernah col die tanya bulan berapa baru boleh fitting baju..
lepas tu die decide dalam bulan 7..
Aku pun setuju jela,
tup tup..
bulan 7 ada banyak program..
haish...

Ingat nak pergi awal miggu bulan 7, tapi Mr.bb pulak tak dapat pergi
katenye ada famili day..
takkanla aku nak paksa die suh cancel famili day die..
nanti, sedara mara die banned aku.. huuuu

then minggu ke 2, hari sabtu MUA aku pulak tak boleh..
sebab die ada job.. haish....
nak pergi hari ahad pulak classmate aku kahwin...
tapi Mr.bb insist pergi ahad..
die kate tak kisahla pergi pagi atau petang...
hurmmmmm......

Minggu ke 3 memang sahla dah tak boleh..
sebab MUA aku pesan nak tempah baju or nak design baru
kenalah booking awal2... so means dalam minggu pertama or kedua bulan 7...

haaaaaa......!!
fuhhh inhale... exhale....




p/s : kejap lagi nak tepon MUA.. nak tye hari ahad 11 julai die free tak...
wish me luck gurl... (~_~)


No comments:

Post a Comment