Tuesday, June 1, 2010

Im like a chipzm0re

tepi-tepi.. ish sawang ni sibuk je... habis berhabuk blog nih..
salah aku jugak..malas nak hupdate blog.
emosi ngah tak stabil.. banyak perkara yang berlaku...
tapi hepi sangat..
coz petang tadi dapat col mak andam..
ada la buat discussion sikit tentang wedding aku..

takut jugak kalau die letak mahal gile n die tak leh datang untuk solemnization nanti..
huuuuuu... pas pot pet pot pet n berceloteh bagai nak rak.. aku dapat harga yang sangat berpatutan..
hehehehe s0ke... weee

rasa macam cepat2la tarikh bertukar hari.. eceh.. padahal berdebar ni..
gembira tapi takut.. takut sebab angka daisypath da bertukar ke 3 bulan.. huuu

ok.. berbalik dengan cerita mak andam.. aku suke dengan kerja seni die dekat muke orang..
memang santek sangat.. nampak natural tapi berseri.. dats i like. baju die pun cantik2 belaka..
aku dapat harga tuk pelamin idaman dengan harga yang sangat berpatutan..


sukeeeeee...




No comments:

Post a Comment