Monday, November 29, 2010

Im hepi (^^,) do u hepi??

sory sangat-sangat..
dah lama aku tak update blog ku chumel ni (hehe comel k?? )
sebenarnya aku bukan menyepi dari dunia blog..
kadang2 aku rajin blogwalking.. tapi nak update memang malas..
cerita ada, gambar tuk cerita pun ada..

yang membuatkan aku jadi malas.. internet yang slow dengan nk transfer gambar ke komputer yang agak melecehkan.. huhuhu

sory.. aku rasa cerita y takde gambar, aku kurang gemar..
almaklumla... aku malas sikit nk baca citer yang panjang melebar.. hahaha
melainkan tajuk dia cam best.. (dasar pemalas)
sejak akhir2 ni aku rasa mcm terharu banyak..
ada diantara blogger yang aku kenal semuanya dapat berita yang menggembirakan..
aku pun tumpang gembira...

Hati wanita mana yang tersentuh bila dapat tahu antara blogger kita ni bakal menjadi ibu...
mereka ni antara orang yang bertuah.. hehe
harap bagi mereka yang menjadi mommy 2 be..
jaga diri anda dan baby baik...

really touching at dis moment...
air mata menitik tanda gembira.. hehehe

so this post is dedicated 2..

1. Sis Asna
2. uyun comel
3. Sis Aty

I am hepi 4 them.. so r u hepi??? (^^,)
baca la next entry diorang atau past entry diorang
banyak cerita menarik yang diorang kongsi..
i luv 2 read their story mory.. wink wink*

2 comments:

  1. eh eh selama nie silent reader ek kat blog akak?. hehe Thank you Dieba.

    ReplyDelete
  2. yea.. kte da follw, cme kdg2 taktau nk comment ap.. no idea.. hehe
    bdway.. u wlcme.. (^^,)

    ReplyDelete