Wednesday, November 10, 2010

Kete Bawu

Kete ni memang bes, aku boleh kemana-mana dengannya
warna memang memikat
takde sape leh celen aku.. kekekeke
korang mesti takde kan..
hahahaha apasal ayat2 aku kat atas ni cam poyos jerk..

nak tengok tak kete baru yang aku cakap tuh..
meh aku tunjuk...


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tada....
ni lah kete baru aku...
korang dah terkena.. (jgn marah yea, gurau pagi je)
hahahaha kete bomba a.k.a pendrive...
first time dapat kete bomba..hepi la...
nak naik kete bomba memang tak layak la..


apa? ingat aku kayo sangat ker nak beli kete baru
kete yang boleh bergerak atas jalan raya tuh...hahaha
kete aku yang sedia ada ni pun terkial-kial nak jaga...

sekian cerita pagi aku yang bengong..
meakasih..
ceeeeeeeeeeeenyumm (^^,)

4 comments:

  1. iedayah : tanx dear.. :)

    hagakure : eleh... ckupla kete kelisa aku tuh.. hehe

    Kak yani : comelkan? 1st time dpt mmg teruja, akak nak? meh datang keje kat BOMBA.. bru dapat secara free.. hehe

    ReplyDelete