Wednesday, November 10, 2010

Make Over Transform

Petang yang sungguh hening dan mengeringkan tekak ni...
aku nak cerita tentang make over
semua orang suke bila dengar make over ni kan...
ala... contohnya kalau orang tu pakaian dia ke muka dia biasa je...
mesti ada rancangan cam kat hollywood tu yang akan transform diorang jadi d marvelous
biasanya diorang akan cerita tentang make up..
aku pun suke make up..
kalau ada peluang belajar make up memang aku nak...
cume belum ada budget g...
so sape yang sudi ajar aku make up...
aku sedia menjadi protege mu.. heheh (ada ke orang nak kat aku)

Dah korang baca cerita merepek aku...
meh aku tunjuk sikit make over aku..


turun



turun


lagi...


lagi.......




ha...
eh ni bukan... ni gambar wedding aku..



aku nak tunjuk gambar
yang ni...

????????

alor... gambar takleh nak download..
satu ni je yang leh..
korang tengok lah sendiri rupa blog baru aku..

dah lah.. aku nak duk kat penjuru bilik...
majuk ngn blog ngan tenet kat sini...

menci..


dengan blog esok aku sayang balik..
sebab esok mood baru..

bubye...
sob sob sob

No comments:

Post a Comment