Thursday, November 4, 2010

sebelum selepas

Banyak sangat perkara yang berubah lepas kahwin ni
yela... dulu time becinta bukan main sakan lagi nak berdating...
takde duit dalam poket pun ada-ada jugak...
sayang punya pasal.. hahahah
dalam poket ada 50 hengget je..
buat kira-kira... dapat la nengok wayang ngan jejalan.. kekeke
pastu nak berkepit memang tak boleh lebih-lebih la.. takat pegang tangan sudah...
bila merajuk gedix nya ampun... tuhan je tau.. (kata kat diri aku la.. bukan org lain)
bila nak sesuatu, mula la buat muka paling comel dalam dunia (tak boleh blah)

Tiap kali balik kampung je.. mesti jadi penumpang setia abang aku..
kekeke
dia la tukang angkut aku dari Putrajaya ke kampung..
padahal dia duk kat shah alam (adik sorang je... nasibla kau.. haha)
sebulan memang sekali la.. asal mak tanya bila balik... aku jawab.. tunggu abang zul.. hehehehe
mak aku pun dah paham... ngeeeeeeee (^^,)

kalau umah pulak... kalau nak berkemas mesti ada musim..
biasanya musim aku pemalas ya amat.. orang bujang la katakan... ada aku kesah.. haha
basuh baju memang seminggu sekali la..
duk berdua dengan member.. so sukehati aku la nak basuh hari ap pun...
baju kat almari berlambak.. tapi bila da agak-agak takde baju.. baru terhegeh-hegeh letak baju dalam washing machine tekan2.. biar smpi kering bru sidai..
heheheh (anak gadis yang lain sila jangan ikut perangai tak senonoh aku nih)

tu dulu.... sebelum aku kahwin...

lepas kahwin ni....
kalau nak dating tak yah susah2... umah kan ada...
lepak je depan tv.. tengokla tv tu sampai tv tengok kita balik.. (tido la apa lagi)
pastu tu kalau nak tengok wayang memang akan berfikir 2 3 4 5 6 beribu raban kali...
masing2 cam kedekut...
yela.. duit yang ada.. confirmla untuk balik kampung...
sebabnya.... kan sekarang dah ada dua famili.. eh bukan! 3 famili termasuk kami berdua.. hehe
nak jalan2 pn dah malas...
kalau jalan2 memang syorga la untuk aku...
sebabnya dapat berkepit tahap melekat (ada aku kesah.. laki aku suke hati aku la)

kitorang kalau keluar still cam cople g..
sebabnya dia jauh.. jumpa pn bukannya selalu..
kalau dia tak ada2 apa... boleh la sebulan jumpa 2 kali....
kalau hari2 dpt jumpa memang syorga lah.. hehe
jeloz sangat kalau tengok pasangan lain hari2 balik sama..
lunch pn sama...dinner pn sama2...
tp takpelah... mungkin rezeki aku belum sampai lagi..
yang penting kami saling jujur.. n sayang menyayangi...

Tarikh 02 November hari keramat bagi hubby terchenta... ITS HIS BUFDAY....



HEPI BUFDAY DEAR....
YANG KE 20++ HEHE RAHSIA... WISH EVERYTHING U WANT WILL GET SOON... I LOVE U SO MUCH MOHAMAD RAZIES MOHAMAD RAZALI YOU R MY SUGAR N SPICE OF MY NEW LIFE...

note : entry luahan perasaan..

2 comments:

  1. hehe..kalau dieba jeles ng pasangan lain..kina nk jeles ng dieba la..sbb dieba da kawen..hehe..

    ReplyDelete
  2. KINA sabar ek... tak lame lg tuh,lg bape bulan j, nt wedd jgn lupe jmput.. insyAllah diba dtg kalu tkde pape.. (^^,)

    ReplyDelete