Tuesday, November 9, 2010

maKan makaN mAkAn

jom makan-makan...
saja nak bagi korang muak petang2 lepas lunch ni..
muahahah (kejam)
dari hari ahad lagi dapat makan yang bes...
yela.. ahad dapat makan masakan air tangan suami
(aip... jgn nak kate aku tak tau masak, yea.. aku tak tau buat bbQ.. so, kita bagi jelah orang yang mahir)
muhahahahaha (apa motif)

tadi cerita hari ahad.. ni aku nak cerita hari semalam lak.. hahahaha
pIZZAsss...
En. Hubby da lama teringin nak makan Pizza Chessy sama2 ngan aku
kira dating la tu...
yum yummm

meh tengok kitorang makan...
(dengki nak kasi korang muak)


ermmm sedap sangat ek b... hehehehe (seyes gila muka dia)



Ni yang aku order sampai tak hingat dunia..
gambar aku makan takde..
hubby taknak amik..
hurmmmm
takpelah takyah komersial kan muka aku yang sedia ada tak lawa ni
sentap sendiri




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


yang kat bawah ni pulak BBQ yang en.hubby buat...
mekasih la sudi masak untuk kami..
kami?? kenapa lak aku kata kami... sebabnya hosemate aku pun ada kat umah time tu..
kan sid kan.. hehehe


Bahan-bahan yang menjadi santapan..



dalam pinggan aku.. ha.. banyak tak aku makan... heheh
(mane tak aku makin kembang sekarang)


kitorang bakar gune elektrik punye tempat bakar...
(omputihnya aku tatau sebut maap yea)


sebelum di masak


pandangan atas.. hahaha
nak jugak...



ni muka budak kuat makan lepas kawin
tengok2.. muka pun da sama bulat cam piring kat dapur umah aku..
hehehe

No comments:

Post a Comment