Monday, November 29, 2010

Peneman yaNg SetiA

Peneman ni hari-hari aku angkut pergi ke mana je...
dia suke ke, tak suke ke...
memang kene angkut...
g toilet pun aku ajak... betapa aku nak dia temankan..
tp bila public toilet jela.. hahaha
dia dan diri ku buat masa ni belum dapat di pisahkan lagi...
dia sungguh comel...
matanya yang bundar sentiasa menyejukkan pandangan ku...

I like her so much...
her name is Miz Momo..
sebabya dia kuat melopong.. haish... da penat suruh ttup mulut..
degil... hurmm nasib baik kamu comel.. so takdela nak marah sangat.
heheheh

asal tengok muka dia je, mesti aku tersenyum..
ahahahaha
dah takde keje...










ni la Miz Momo yang aku cakapkan tu..
cube tgk mulot dia... melopong 24 jam..


comel kan...
Miz Momo ni accesory phone aku...
mestila aku angkut ke mana je kan...
hahahahaha

So Damn Cute..
I love her.. Miz Momo ni pemberian dari suami terchenta...
Thanks b.. sbb melayan perangai istrimu yang cam kebudak2 kan.. hahaha
LUv u..

No comments:

Post a Comment